Apie mus

Kėdainių konservų fabriko ištakos siekia dar 1944 metus, kuomet tai buvo valstybinė įmonė, privatizuota 1996 metais. Nuo 2004m. veikla vydoma naujai pastatytame ir moderniai įrengtame fabrike Šingalių kaime, netoli Kėdainių. Kėdainių konservų prekės ženklas yra geriausiai Lietuvos vartotojų žinomas konservuotų produktų prekės ženklas, įmonė gamina platų spektrą produktų: majonezus, padažus, konservuotas daržoves, vaisius, uogienes ir džemus, konservuotas sriubas, o produkcija eksportuojama į 27 šalis. Didžiausia dalis produkcijos yra fasuojama į stiklinę tarą, kuriai pagaminti panaudojama apie 50% stiklo dūžio, o ES uždaro ciklo sistema užtikrina, jog net 70% visos stiklo taros Europoje yra perdirbama ir panaudojama dar kartą. Kėdainių regionas – unikalus kraštas, pelnęs agurkų krašto titulą, kuriame palankios klimato ir dirvožemio sąlygos lėmė itin didelį daržovių augintojų skaičių. Nenuostabu, jog pirmasis Kėdainių konservų fabriko produktas buvo marinuoti agurkai, iki šiandien gaminami pagal autentišką receptūrą ir technologiją, o didelė dalis visos įmonės produkcijos yra pagaminta iš natūralių žaliavų, be konservantų, dažiklių, skonio stipriklių, įmonė nenaudoja genetiškai modifikuotų žaliavų. Taip pat Kėdainiuose teka grutinis vanduo iš Šventosios baseino klodų, o įmonėje įrengtas nuosavas 160m gylio grežinys, kurio vandens klodas susiformavo dar gilioje senovėje prieš kelis tūkstančius metų. Nuolatinės investicijos į gamybos įrangą, produktų kūrimą, rinkodarą, vadybos procesų tobulinimą - visa tai leidžia užtikrinti, kad įmonės produkcija gaminama našiai, atitinka šiuolaikinio vartotojo poreikius bei aukščiausius koybės ir saugos reikalavimus.

 

Įmonės vizija

Suprasti ir išgirsti kiekvieno mūsų produkcijos vartotojo ar prekybos partnerio poreikius ir pateikti jo lūkesčius viršijantį sprendimą.

Įmonės misija

Kurti gaminius, produktų linijas, naujus verslus, kurie yra paremti rinkos tendencijomis, vartotojų ir prekybos partnerių poreikiais, prisitaikyti prie keliamų reikalavimų ir tokiu būdu užtikrinti įmonės augimą bei finansinius rezultatus.

 

Strateginės kryptys :

  • Eksporto plėtra
  • Prisitaikymas prie pokyčių
  • Išskirtinių produktų kūrimas
  • Partnerystė su mokslininkais
  • Bendradarbiavimas su verslo partneriais

 

Įmonės vertybės : Kryptingumas, skaidrumas, natūralumas, drąsa, žingeidumas, nuolatinis tobulėjimas.